A beautiful gift <3

lk09ik0ik0.jpg

Jasmin Noir Mon este un parfum floral, strălucitor şi seducător. Modernitatea şi senzualitatea parfumului este realizată prin notele de crini, iasomie, mosc şi nuga. O esenţă mistică şi plină de romantism care ascunde sub o mască senzuală personalitatea purtătorului. Prezintă o combinaţie inimitabilă de iasomie şi crini, învăluită într-un amestec modern şi proaspăt de citrice cu accente de mosc şi lemn de cedru.

Hei, drăguţelor :p după cum v-am spus în articolul  „About me!” de ieri, acest blog va fi cu teme diverse, de aceea m-am gândit să vă arăt micuţul,preferatul, (dupa Coco Chanel Noir) adorabilul meu cadou, pe care l-am primit luna trecută.

După cum puteţi observa este vorba despre un parfum, mai exact Bvlgari Jasmin Noir Mon Eau De Parfum.

Acest parfum m-a cucerit .Mirosul este unul fin, persistent şi elegant .Cel pe care eu îl am are 25 de ml, este micuţ si vine la pachet cu o husă din satin, nu ocupă mult spaţiu in geantă, deci îl puteţi lua cu voi oriunde doriţi. Nu ştiu să vă spun preţul pentru că după cum am menţionat, l-am primit cadou, dar îl găsiţi pe site-ul aoro.ro sau in magazinul Sephora.

Eu personal sunt foarte încântată de el, îl recomand cu mare drag pentru domnişoare şi doamne iar pentru băieţii şi bărbaţii care sunt in pană de idei pentru cadoul de Crăciun, eu zic că acesta ar putea fi cadoul perfect pentru iubitele, mamele, surorile, bunicile voastre. Sper că v-am putut ajuta cu o mică idee de cadou pentru Crăciun sau pentru un simplu gest de iubire  pentru femeia iubită din viaţa voastră .

Vă doresc o zi frumoasă cu gânduri senine si suflete fericite !

Lasă un răspuns

