Flormar

1234

Astăzi m-am gândit să începem săptămâna cu produse de make-up, şi să vă prezint două dintre noile produse, pe care mi le-am cumpărat în luna noiembrie.Este vorba despre un tuş  de ochi dipliner şi un creion waterproof eyeliner.Ambele produse îmi plac foarte mult şi sunt foarte uşor de folosit.Tuşul, pentru accentuare conturului ochilor se aplică foarte simplu, are o pensulă/cariocă (dacă o pot numi aşa) care te ajută să trasezi lini subţiri sau groase după preferinţe, este foarte micuţ, după cum puteţi observa şi din poze, este de culoare negru nu ştiu dacă aveau şi în alte nuanţe, are 35 de ml, costă 25.00 ron şi l-am cumpărat din magazinul Flormar dar îl puteţi comanda si de pe site-ul  www.flormarcosmetics.ro .Creionul, este în aceeaşi nuanţă ca şi tuşul, la fel de uşor de utilizat, în magazin  şi pe site este disponibil într-o varietate mare de culori, îşi păstrează intensitatea de-a lungul întregi zile şi costă doar 13.00 ron. În ceea ce priveşte demachierea, vă va da puţină bătaie de cap, deoarece se îndepărtează destul de dificil dar dacă insintaţi cu produse speciale şi efectuaţi demachierea corectă, veţi avea un ten curat şi luminos. Sunt două produse foarte accesibile la preţ şi destul de bunicele, eu sunt foarte mulţumită şi mă bucur că am descoperit produsele flormar,  vă recomand cu mare drag. 
     Să fim frumoase,zic !
Lasă un răspuns

