Giordani Gold

giordani-12244553366

Fetelor, drăguţelor,o nouă zi a început, pentru mine pe la ora 9:30 şi asta pentru că trebuia să mă pregătesc pentru plecarea către serviciu, 😦 …dar am avut o surpriză drăguţă, dimineaţa când mă trezesc îmi place să mă uit pe fereastră să văd cum se prezintă vremea că Busu ştiu că mă minte şi nu-l mai urmăresc, iar surpriza era aceea că ningea, şi am fost super bucuroasă.Şi dacă tot ninge, şi se apropie Crăciunul m-am gândit că trebuie să ne facem frumoase,aşa că am să vă prezint astăzi 3 produse din gama Giordani Gold.
    Fond de ten Giordani Gold ( SPF 8 )
După părerea mea este un fon de ten fluid,are o putere mică de acoperire, nu încarcă tenul foarte tare,asigură o finisare naturală,se întinde foarte bine pe ten şi este foarte fresh asta îmi place tare mult la el. Eu am nuanţa Light Ivory, este potrivită tipului meu de ten, a costat 39.00 ron şi îl puteţi comanda de la un reprezentant oriflame sau de pe site  https://ro.oriflame.com/. Ceea ce nu-mi place la el este faptul că nu persistă întreaga zi, şi din păcate pătează hainele, însă pentru 6 ore aş spune că este perfect.
     Pudră compactă Giordani Gold Mineral
Pudra aceasta mi se pare minunată şi vă spun sincer, sunt foarte mulţumită de ea .Este o pudră uşoară, lejeră , nu încarcă tenul, nu se strânge pe parcursul zilei şi cel mai mult imi place că oferă  tenului un aspect mat şi persistă 24 de ore.Preţul este în jur de 50.00 de ron,depinde cum îl găsiţi in catalog.
      Perle bronzante Giordani Gold.
„Atingerea delicată a perlelor bronzante conferă tenului tău o strălucire naturală şi o luminozitate impecabilă. Perlele bronzante sunt îmbogăţite cu minerale preţioase şi silică, pentru un look mai strălucitor ca niciodată.”
Ultimul produs dar nu cel din urmă, sunt perlele bronzante, cărora le acord nota 10 sunt extrem de mulţumită de ele, pot spune că este cel mai reuşit produs din toată gama Oriflame.Conferă tenului strălucire subtilă, textura este foarte fină,persistă mai multe de 24 de ore, sunt foarte pigmentate de aceea trebuie să aveţi mare grijă cât produs luaţi pe pensulă. Eu le am pe cele în nuanţa Natural Bronze,nu au oglindă în schimb au un bureţel şi sunt la preţul de 60.00 ron. 
Recomand cu mare drag produsele Giordani Gold,în special pe cele 3,despre care am povestit astăzi, îmi doresc să le încercaţi şi să-mi spuneţi părerea voastră .
Ne auzim cât mai curând fete frumoase ! 
Lasă un răspuns

