Golden Clutch&The old perfume Demi Moore

1a

3c

4r

6yy

Auriu, Auriu, Auriu ….

       Ştiaţi că….?

Auriul este culoarea care reflectă energia spirituală dinamică şi o anumită cosmizare a persoanei. Reprezintă cele mai înalte energii ale devoţiunii şi reinstaurării armoniei universale. Indică entuziasm puternic şi inspiraţie profundă. Reflectă timpul revitalizării.
Nuanţele tulburi arată faptul că persoana respectivă se află încă în plin proces de trezire către aspiraţii mai înalte şi încă nu a ajuns să-şi clarifice influenţa acestora asupra direcţiei propriei existenţe. Cu alte cuvinte, procesul alchimic este în plină desfăşurare: individul lucrează la transformarea vieţii sale în aur

Atunci când iubeşti foarte mult pe cineva, sau ceva încerci să-l păstrezi lângă tine, la fel am făcut şi eu cu parfumul Demi Moore de la Oriflame.Când am aflat că nu va mai fi în catalog şi că pur şi simplu l-au scos de piaţă, nu ştiu din ce motive, am decis ca Demi Moore să devină bătrânul auriu din colecţia mea de parfumuri. Bătrânul auriu,este un parfum elegant,conţine ylang-ylang tahitian, iasomie sambac şi lemn de santal,este un parfum care persistă mai mult de 24 de ore, are 50 de ml şi preţul atunci era de 100 şi ceva de ron. Vestea tristă este că nu ştiu de unde aţi mai putea face rost de el, eu îl mai am doar pe acesta iar peste ani va deveni o „piesă” vintage, fără nici o valoare pentru alţi dar preţuită de mine.

Clutch-ul tip casetă metalic gold cu strasuri,este accesoriul perfect, pentru o ţinută elegantă de seară.Este suficient de încăpător pentru a găzdui telefonul mobil, bani, o oglindă mică şi un ruj. L-am cumpărat de pe site-ul  www.atmospherefashion.ro  şi a costat 110.00 ron.

 Atât clutch-ul cât şi parfumul formează o pereche minunată, amândouă emanând o feminitate plină de eleganţă. Eleganţa este frumuseţea din lucrurile simple,simplitatea înseamnă frumuseţe iar frumuseţea este subiectivă.

Sfârşit!

Lasă un răspuns

