Iubesc anotimpul vara şi vara

0000989084e4xe475v675tv67867786yhn13555494_1107257099360602_1793191569_o14569644_1195742273845417_1010453558_nd45edderder

În fiecare zi trebuie să profiţi de fiecare oră,minut, secundă, anotimp, deoarece timpul nu se mai întoarce,trebuie să trăieşti în prezent. Ce frumos! Da ok, trebuie să trăieşti în prezent dar nu vreau să ies afară să-mi îngheţe dinţii, mâinile, picioarele, sufletul, creierul.Nu vreau, să ingheţ de frig prin staţia de tramvai,nu suport ideea de geacă groasă, fular, căciulă, mănuşi, cizme, ciorapi groşi, nas înfundat, ochii lăcrimând, răceală, zăpadăăă ( aici exagerez puţin îmi place să ningă dar să nu simt frigul,urăsc frigul).Mi-as dori să fie iarnă începând cu data de 22 decembrie până pe 1 ianuarie,după care desigur să fie vară.

Iubesc vara pentru că îmi încălzeşte sufletul şi trupul, şi îmi dă posibilitatea să-mi petrec mai mult timp în natură, la plajă pe nisipul fierbinte în valurile mării, în parc pe malul lacului Herăstrău. Iubesc serile de vară şi cerul senin cu lună plină şi multe stele. Ador îngheţata şi faptul că pot mănca mai multe dulciuri pentru că slăbesc fără să ţin diete.

Vara este acel anotimp frumos care te obligă să porţi cât mai puţine haine, cred că vara este de fapt un bărbat înnebunit după fete şi măreşte intensitatea căldurii soarelui la 40 de grade, încât fetele să fie nevoite să adopte ţinute sexy, simple şi puţine, formate din 2 piese sau  chiar una.

Atunci când te trezeşti dimineaţa iar razele soarelui îţi gâdilă genele, plapuma este undeva pe podea, fereastra deschisă, mireasma florilor te îmbată cu parfumul lor trebuie să ştii că este varăăăă.

Vara mea iubită, scumpa mea, te rog, vino mai repede înapoi promit că am să profit şi mai mult de tine, am să te exploatez la maxim dar te rog haide, scumpa mea vino înapoi.

Haide, vino înapoi
Să stăm la plajă goi
Vino la mine
Vreau să fiu iar cu tine….:(

Drăguţii mei, cititori vă doresc o iarnă cât mai blândă  şi dacă tot este frig afară staţi în casă la căldurică şi citiţi !

Dacă citeşti zilnic, trăieşti mai mult! S-a dovedit ştiinţific.

            Welcome December!

Lasă un răspuns

