4 eyes! I see you!

99900ursu-doarmecropped-15380474_1266794926740151_4907931799316570275_n.jpg

Te văd! Da, te văd, cu 4 ochi şi ştiu că acum citeşti aceste rânduri pe care le scriu. Bravo, foarte bine că citeşti, mă bucur enorm să ştiu că îţi ocupi timpul citind, tocmai din acest motiv nici n-am dorit să fac vlog ci blog. Trebuie să citeşti, trebuie să înveţi să citeşti printre rânduri nu să sari rânduri.Învaţă să citeşti ce trebuie şi cum trebuie, citeşti pentru a învăţa lucruri noi şi a te distra.Când citeşti te distrezi pentru că evadezi într-o altă lume, lumea care îţi este prezentată de către scriitor.

Hai dragule, ia un loc şi ascultă-mi povestea vreau să te duc în lumea mea,vreau să-ţi povestesc cum este viaţa când priveşti prin ochii mei.Te-ai făcut comod? te simţi bine? ok să începem.

La vârsta de 10 ani m-am dus cu mama la o clinică oftalmologică pentru că aveam dureri de cap şi vedeam înceţoşat sau aproape deloc, mai pe scurt eram puţin mai mult chioară :)).Mi s-a spus că aceste probleme de vedere le-aş avea din naştere, cu toate că mamei nu i s-a specificat acest amănunt când m-am născut, din pricina acestui fapt ne-am dus şi la alte clinici pentru a fi sigure că acesta era realitatea:)). De fapt mama probabil nu voia să accepte că sunt chioră, atât de chioară :)). Mami mereu a fost puţin tristă din cauza acestui defect al meu, dar sincer pe mine niciodată nu m-a deranjat că sunt ochelaristă, poate puţin când eram mai micuţă şi asta din cauza anumitor colegi, dar cu timpul m-am obişnuit şi mi-am dat seama că nu trebuie să-mi pese de părerea celorlalţi atâta timp cât eu sunt bine. Mama, chiar dacă nu ştie m-a ajutat foarte mult să fiu  împăcată cu ideea că voi purta ochelari până când voi fi băbuţă, atunci când o vedeam că este supărată şi neliniştită din acest motiv eu eram foarte fericită şi liniştită sau cel puţin asta îi arătam,asta voiam să vadă pentru că voiam să fie bine şi să ştie că eu sunt fericită şi că nu-mi pasă că port ochelari,şi nici nu-mi pasă că, cu ochiul stâng văd doar 40% :)) Ca să înţelegi mai bine, dragă cititorule, mama a făcut şi continuă să facă orice ca nouă ( eu şi fraţii mei) să ne fie bine şi să avem o viaţă frumoasă, pentru ea nu există „am obosit”, „nu pot”, „nu vreau”, „nu am”, mami pentru noi face orice din acest motiv nu vreau să o văd supărată, vreau să fie fericită şi să mă ştie fericită şi sănătoasă.

Hei te-am plictisit? mai citeşti? eşti aici? ok continuăm :p

Începând cu vârsta de 10 ani până acum la 22 de ani, continui să port ochelari de vedere sunt foarte bine,sunt împăcată cu ideea şi mă simt frumoasă chiar dacă nu sunt. Atunci când ai un defect trebuie să faci cumva să-l vezi ca pe o calitate, să ţi-l asumi,să-l stâpâneşti cu plăcere :)). Te sfătuiesc şi pe tine să faci la fel, învaţă să fii fericit cu tine însuţi ca ceilalţi să fie fericiţi alături de tine. Acceptă realitatea şi oferă-i puţină culoare sau las-o alb-negru, viaţa este frumoasă oricum, important este să ai linişte sufletească şi fericire.

defecte

Ai citit? Bravo, eşti un om bun şi la cei 70 de ani pe care îi mai ai din viaţă ţi se mai adaugă 2, ai grijă de tine şi citeşte-mă!

Lasă un răspuns

