Fii bărbat, dăruieşte o floare!

765495e24d2e079b9e128f59d3fce85dbb33123


Da, da, ştiu nu este 8 martie, dar de ce trebuie să existe o ocazie specială pentru a dărui o floare?

De ce nu înţelegi că aşa cum tu iubeşti fotbalul eu iubesc florile?

De ce mă întrebi dacă vreau să-mi cumperi flori când şti că o floare,m-ar face mult mai fericită decât un inel sau o ciocolată?

De ce nu vrei să vezi că fericirea stă în lucruri simple?

De ce nu îţi place să dăruieşti flori?

Iubitule, te rog ascultă-mă nu sunt pretenţioasă nu-ţi cer luna de pe cer,nu vreau să-mi cumperi flori doar pentru că îţi spun eu, vreau să o faci pentru că vrei şi tu, pentru că şti că m-ai face fericită dacă ai veni acasă cu o floare.

Te iubesc, crede-mă şi iubesc când te văd făcând activităţi care-ţi plac, chiar dacă tu nu mă vezi eu sunt acolo şi ador să te văd fericit. Să şti că nici mie nu-mi place mereu să mă uit la meci alături de tine şi totuşi o fac, pentru că vreau să te văd fericit. Te-ai gândit de câte ori n-am vrut să gătesc pentru că pur şi simplu nu aveam dispoziţia necesară şi totuşi pentru tine am făcut cele mai gustoase preparate şi sincer îţi spun nu ştiam vreodată că pot găti atât de bine, dar atunci când faci ceva din iubire şi pui suflet rămâi singur uimit de rezultat.

De 4 ani, în fiecare zi, dimineaţa mereu m-am trezit înaintea ta, şi ştii de ce?Pentru că ador să te văd cum dormi liniştit lângă mine ţinându-mă de mână, simţindu-ţi inima cum îţi bate iar trupul tău cald lipit de al meu mă face să-mi doresc să te ştiu lângă mine o viaţă.999

Dragul meu, vreau să-ţi aduc la cunoştinţă faptul  că eu şi mama ta, iubim florile şi ne bucurăm enorm când le primim,da am înţeles că pentru tine sunt doar nişte plante dar nu uita că pe noi florile ne fac mai fericite. Femeile din viaţa ta au nevoie doar de o floare pentru a le face fericite  dragule, nu uita de noi!

00

Bunica îmi povestea că bunicul îi cumpăra flori doar când nu erau ocazii speciale.El era pasionat de şah,iar ea mereu l-a susţinut şi l-a încurajat să facă ceea ce iubeşte,a fost prezentă la partidele de şah, până când bătrâneţea şi boala nu i-a mai permis să meargă. Am întipărit în memorie un moment emoţionant povestit de către bunica. Era pe patul din spital,iar confidentul ei de-o viaţă a venit timid, încet, cu un buchet mare de bujori albi, desigur nu faptul că i-a adus flori a însemnat că o iubeşte ci prezenţa lui acolo, gestul în sine şi cadoul pentru iubita sa, a făcut-o pe bunica să lupte pentru viaţă. Florile pe care le primea  în fiecare zi era dovada supremă de iubire, pentru că bunica era foarte fericită,iar bunicul adora să o vadă fericită, el se hrănea cu fericirea ei şi iubea că o iubeşte.Cu toate că bunicul s-a stins înaintea bunicii, ea n-a încetat nici o secundă să il iubească.Am învăţat de la ei că  iubirea adevărată durează toată viaţa.

Iubitule, înţelegi acum?Vreau doar o floare şi te vreau lângă mine o viaţă întreagă.

Te iubesc!

Lasă un răspuns

