I love Sephora

Dragelor, v-am spus ca imi fac cele mai frumoase cadouri nu ? Pai m-am gandit ca tot vine Mos Craciun sa imi cumpar ceva dragut.Zilele trecute am vazut pe site-ul celor de la Sephora o trusa de make-up foarte draguta care mi-a placut enorm asa ca m-am gandit  sa dau comanda pe net, mai ales ca era si la un pret special de 147 de lei redusa de la 184.

Paleta de machiaj Geometricolor, contine
– 80 de farduri de pleoape;
– 32 de luciuri de buze;
– 6 nuante de tus de ochi;
– 4 nuante de pudra pentru sprancene;
– 4 nuante de pudra pentru contouring;
– 4 farduri de obraz;
– 1 oglinda.

Cei de la Sephora au fost foarte draguti  si mi-au facut cadou si monstre de la Givenchy.

Va recomand Paleta de machiaj Geometricolor de la Sephora, produsele sunt foarte bune cel putin  cele pe care le-am incercat pana acum, este foarte frumoasa si practica.O puteti comanda de pe site-ul https://www.sephora.ro/

Vreau sa mentionez faptul ca nu sunt make-up partist, eu imi cumpar toate aceste „jucarii”din pasiunea mea  pentru beauty.Imi place foarte mult sa ma uit la tutoriale pe net la fetele care au facut cursuri si scoala de make-up si invat  cate putin de la fiecare.

Va multumesc foarte mult pentru ca imi cititi articolele, si mi-as dori foarte mult sa o faceti in continuare intr-un numar cat mai mare.

O zi frumoasa cu mult soare va doresc !1-blogimg_1127img_1128img_1131img_1123img_0831img_0832img_0848

Lasă un răspuns

