Crăciun fericit!

Hei dragilor!
Acest articol pe care-l scriu acum trebuia normal postat ieri pe 25 decembrie, adică în ziua de Crăciun însă am vrut să stau departe de calculator şi telefon, plus că nu mi-am dorit să vă deranjez, consider că în acea zi specială trebuia să evitaţi  calculatorul,telefonul,televizorul şi să vă bucuraţi de prezenţa familiei şi spiritul Crăciunului.
Pentru mine Crăciunul este cea mai specială sărbătoare din an. Anul acesta am ales să fiu alături de familia mea.Vineri pe 23 decembrie am fost la cumpărături după care împreună cu mami,tati şi sora mea mai mică am împodobit brăduţul şi am decorat casa cu beculeţe, beteală şi globuri.Nu, n-am participat la prepararea bucatelor, mami a avut acestă sarcină de altfel ca în fiecare an dar am făcut curat şi am pregătit cadourile pentru cei dragi.

55000

9889789ny7.jpg

Da, a venit Moş Crăciun la mine am stat cu el la masă, l-am servit cu un pahar de Angelli, am cântat colinde  şi am primit cadourile mult dorite.A fost o zi liniştită, din păcate fără zăpadă chiar mi-aş fi dorit foarte mult să ningă.

ooo.jpg

Crăciunul este despre familie,despre fericirea pe care o vezi în ochii lor când îşi despachetează cadourile.Crăciunul este ziua magică din an când toată familia se adună sub acelaşi acoperiş şi se bucură de prezenţa celorlalţi.

ppp.jpg

Ei…, v-am spus că a venit Moşul la mine dar nu am să vă arăt cadourile primite în articolul de azi, consider că este suficient cât timp v-am răpit, totuşi este a doua zi de Crăciun şi trebuie să vă bucuraţi de ea.
Vă doresc în continuare Crăciun fericit alături de cei dragi!

15778460_1284828311603479_1732853914_o15696818_1284828328270144_1068609424_o

Mulţumesc tuturor celor care îmi citesc articolele şi îmi urmăresc activităţile de pe blog.
Crăciun fericit!
Lasă un răspuns

