#happy #new #year #2017 #love

30 decembrie 2016.
Mă trezesc pe la ora 09:30, te găsesc  lângă mine tăcut şi frumos cu ochii tăi mari şi verzi, mă iei în braţe şi mă rogi să iau pastila, răceala se pare că şi-a pus amprenta asupra mea, dar sunt încăpăţânată şi refuz ca de fiecare dată, de fiecare dată trebuie să-mi spui de  2,  3, ori să fac un lucru. După multe negocieri accept să iau pastila.Mă săruţi pe frunte şi mă strângi la pieptul tău. Sub păturică,  în braţele tale simt cum răceala îi face loc  iubirii să-mi inunde trupul şi sufletul.
Dar ce dracu? Acum ce mai am? Veşnic  nemulţumită,  zodie tâmpită care-şi schimbă starea de la un minut la altul.Te privesc cu frică pentru că ştiu că mă cunoşti cel mai bine şi vei vedea că iar am „ceva”.”Geo, ce ai?”Uuuuuuu, mda… este clar iar m-ai citit, îngheţ pentru câteva secunde când aud întrebarea asta, dacă îţi spun că „nimic” fac mai rău, aşa că decid să-ţi spun adevărul.”Sunt supărată pentru că mâine sunt la muncă şi vezi tu este revelionul…mi-aş fi dorit să fim împreună”.Îmi zâmbeşti frumos, mă săruţi şi-mi spui:”Geo, eu sunt lângă tine mereu, din clipa când te-am cunoscut până în prezent mereu am fost şi voi fi lângă tine chiar şi dacă nu vom mai forma un cuplu. Revelionul este o zi ca oricare alta şi tu ar trebui să şti asta, avem nenumărate seri frumoase petrecute împreună şi cu siguranţă o vom recupera şi pe acesta.Nu mai fi supărată, iubitul tău este acum lângă tine. Geo, promite-mi că nu vei sta supărată.”
Promit iubitule!

pp

Dragul meu, ai apărut în viaţa mea când credeam că nu voi mai avea niciodată încredere în oameni, m-ai luat de mână şi m-ai dus în lumea ta. Ai fost lângă mine când eram pierdută, m-ai trezit la realitate, mi-ai spus să nu cred în poveşti ci să-mi creez propria poveste.
Tu eşti bărbatul puternic care acum face parte din viaţa mea;
Tu m-ai învăţat să nu mai plâng, lacrimile nu ajută la rezolvarea problemelor
Eşti unicul bărbat din viaţa mea care a reuşit să mă schimbe.

62ffcc7c9923f4eba1e6450f4c8623d4

Bărbatul politicos, atent, plăcut, tandru, iubitor, răbdător, matur, inteligent, frumos,  mă face fericită în fiecare zi. Da iubitule, ai dreptate, revelionul este o zi ca oricare alta o să treacă şi seara asta chiar dacă nu vom fi împreună fizic, tu eşti în sufletul meu şi mă gândesc  la tine în fiecare minut.Iubesc tot ceea ce eşti şi iubesc să te iubesc.

dfhdf.jpg

Oamenii nu se întâlnesc întâmplător.
„Coincidenţa este modul în care Dumnezeu rămâne anomim”
                                                                        Albert Eisten
Anul 2016 pentru mine a fost plin de iubire.Am lângă mine bărbatul care mă face fericită doar prin simplu fapt că există.Sunt fericită şi îndrăgostită în fiecare zi.Îmi doresc  mult ca şi anul care vine să îmi aducă la fel de multă fericire, dacă sunt fericită uşor, uşor, pot realiza tot ceea ce visez.

1

Dragi mei cititori, vă mulţumesc  pentru că îmi citiţi articolele, vă doresc un an nou plin de iubire,toate dorinţele să vi se împlinească şi nu uitaţi să fiţi mai buni.

La mulţi ani 2017!

Lasă un răspuns

