Ianuarie

Ianurie este luna cea mai chinuitoare din an. Iarna isi intra in drepturi, incep ninsorile, gerul pune stapanire pe intreaga tara iar totul este inghetat. Este sezonul in care este la moda raceala.

M-am trezit de dimineata cu o durere de gat, cap, maini, picioare, spate, a fost pentru mine o mare bucurie mai ales cand am realizat ca am racit si la scurt timp a trebuit sa ma duc la farmacie pentru a-mi face aprovizionarile pentru luna ianuarie, februarie, martie, poate chiar si aprilie 😦

15967093_1296823153737328_350565838_o

Nu stiu cum sunteti voi iarna dar pe mine ma deprima foarte tare acest anotimp. Privesc pe geam si vad un peisaj de poveste, dar credeti-ma ca nu este deloc asa, deabia ce am ajuns acasa de la famacie si va sfatuiesc sa nu indrazniti sa iesiti afara din casa iar daca o faceti imbracati-va foarte gros, este un ger naprasnic.]

ger-napraznic

Poate ca ar trebui sa ma bucur de iarna probabil are si ea partile ei frumoase insa eu nu le vad.Nu-mi place iarna, ma deprima, sunt trista fara a avea un motiv, se intuneca devreme este foarte frig iar acum am mai si racit :(.

Imi este foarte dor de vara, mi-ar placea ca vara sa dureze 10 luni.

Mi-e dor de soare si de caldura, poate ca cineva ma va acuza de faptul ca nu stiu sa profit de prezent insa vremea acesta chiar nu-mi da motive sa fiu fericita.

Dragilor care este anotimpul vostru preferat? Si va rog sa imi spuneti care este secretul pentru a fi fericit/a iarna.

P.s. aseara am visat ca eram pe plaja la mare si era atat de frumos ❤

keep-calm-this-person-is-waiting-for-summer

Lasă un răspuns

