#dorinte #planuri #2017

Dragii mei cititori, ieri va spuneam ca acest anotimp si vremea mohorata ma deprima foarte tare. Ei,….pai se pare ca i-am gasit insa un avantaj daca il pot numi asa, avand in vedere faptul  ca imi petrec mult timp in casa sau la birou ma inspira foarte mult si ma ajuta sa scriu si sa va povestesc intamplari din viata mea, probabil Craiasa Zapezii imi aduce ganduri, idei, planuri, dorinte, prin fulgii de zapada asadar astazi Zana mi-a soptit sa va vorbesc despre dorintele si planurile pe care le am pentru anul 2017 asa ca asta am sa fac.
1cd65045083b0cbd0ce47cf552121f52
1.  Sport. Vreau ca anul acesta sa fac foarte mult sport si m-am gandit la Kangoo Jumps desi sunt slaba am doar 48 de kg imi doresc sa am picioarele tonifiate si dragute. Am pus sportul pe primul loc pentru ca sincer asta imi doresc cel mai mult sunt foarte critica in ceea ce ma priveste iar in ultimul timp chiar nu mai sunt multumita absolut deloc de mine si vreau o schimbare.
ddd.jpg
2.  Munte. Doresc sa imi iau un mic concediu si sa dau o fuga la munte. Da stiu ca poate va surprinde acest lucru avand in vedere ca eu urasc iarna si frigul insa in ultimi 5 ani toate vacantele mele au fost doar la mare si asta pentru ca eu iubesc vara iar acum m-am gandit totusi sa vad cum mai este pe la munte.
  1. o-zi-superba-de-iarna-va-doresc-de-la-munte_5ed6bbdd65d44e.jpg
3.   Cafea.Coca-Cola.Pepsi. Sper ca anul acesta sa pot renunta definitiv la aceste vicii pe care le am.
4.  Shopping.  Sunt genul de fata care daca nu isi cumpara in fiecare luna cate ‘un ceva” devin nervoasa, trista, depresiva. Sunt constienta ca exista persoane care poate nu isi permit nici macar paine iar eu va spun asemenea tampeni de fetita rasfatata, chiar inteleg foarte bine acest lucru si de multe ori ma simt vinovata de faptul ca eu cheltui bani pe haine in loc sa ajut persoane care chiar au nevoie de alimente, casa, masa, s.a si am sa va spun de ce inteleg atat de bine. Cand eram micuta mama nu isi permitea sa imi cumpere tot ceea ce imi doream, situatia financiara nu era deloc una prea buna, stiu cum este sa nu ai si nu imi este rusine sa o spun dar faptul ca nu am avut m-a motivat foarte mult si m-a invatat sa pretuiesc ceea ce am acum, m-a ambitionat sa muncesc si sa-mi satisfac singura nevinovatele placeri, muncesc de la varsta de 18 ani si incerc sa ma intretin singura cat pot de mult, nu ma plang de acest lucru dimpotriva ma simt mandra si am o mare satisfactie ca sunt o fata independenta. Deci daca eu am reusit prin munca sa imi cumpar tot felul de nimicuri cu siguranta se poate. Nu incurajez cersetoria si va sfatuiesc sa nu o faceti nici voi, daca vrei sa muncesti si sa castigi un ban cinstit se poate. Da, stiu ca probabil se castiga mai bine din cersit decat la un job umil si mai stiu ca este mai comod sa intinzi mana decat sa muncesti. Am facut o mica/mare paranteza pentru a nu fi acuzata pe nedrept.
Anul acesta vreau sa imi cumpar foarte multe haine, daca anul trecut nu prea am reusit pentru ca am fost cu facultate anul acesta vreau sa profit la maxim. Ador sa imi cumpar haine, ma relaxez si ma face fericita sa cheltui o luna de munca in cateva ore.
6411cb0e50696d0553baa515c7bc06c0.jpg
5. Dumnezeu. Bai, in ultimii ani am cam uitat sa ma duc la Biserica nu mai vorbesc de spovedit si impartasit, anul acesta vreau sa mai ma ocup si de cele sfinte.
image006.jpg
6. Renovari. In 2016 am inceput sa imi renovez camera si nu am apucat sa o termin pentru ca sarbatorile au batut prea repede la usa asa ca anul acesta trebuie sa termin ceea ce am inceput.

b69a85f99621d910af12d59941403ce9

7. Tatuaj. Daaaaaa….imi doresc un tatuaj cred ca de la 17 ani doar ca mereu am amanat cred ca si din pricina faptului ca nu eram decisa asupra modelului. Doresc un tatuaj cu  un soare, pentru ca iubesc la nebunie vara si soarele, iubesc caldura pe care o ofera soarele, ma face fericita.
Soarele.
Este simbolul mai multor zeitati. Acesta reprezinta lumina zilei, forta, puterea de munca, foc, bunătatea și umanitatea. Oamenii care au tatuaje cu imaginea soarelui, de obicei, au mintea deschisă, plină de optimism și au mulți prieteni .

7a805b2a58119a7a5593d169866f8826

8.   Job.  Un job nou, o noua provocare, dezvoltare personala, munca, bani, timp, iubire si dedicare la locul de munca. Vreau sa ma duc cu placere la locul de munca si sa imi placa ceea ce fac.
9.   Blog. Sper sa va placa ceea ce postez pe blog si doresc sa ajung cat mai departe cu el sa fie cunoscut si apreciat de cat mai multe persoane. Va marturisesc sincer ca blogul l-am creat din pasiune si nu pentru bani. Niciodata nu am avut un jurnal iar blogul este pentru mine ca un jurnal impartasesc cu voi tot ceea ce eu iubesc si ma pasioneaza.
10.   Carte. De foarte mult timp ma gandesc sa scriu o carte si inainte de a-mi face blogul asta aveam in gand doar ca m-am gandit la faptul ca oamenii nu prea mai citesc si cine imi va citi mie cartea?  De cand cu blogul am prins curaj si asta datorita voua celor care imi cititi articolele si va multumesc frumos. Acest vis nu pot spune ca este pentru 2017 insa poate pe viitor va deveni realitate. Trebuie sa mai capat experienta si sa am grija la virgule pentru ca am o mare problema cu ele si de fiecare data cand va scriu un articol stau cu grija unde naiba sa pun virgula si unde sa nu o pun, da stiu ca asta se invata in clasa a patra dar sunt o nemernica si cred ca am lipsit la acea lectie

.download.jpg

11.   Australia. Un alt vis care probabil nu este pentru 2017 ar fi sa vizitez Australia. Este prima de pe lista cu calatorii. De ce Australia?  Pentru ca reuseste sa isi pastreze frumusetea salbatica si are cate putin din toate. Ei… stiu imi veti spune ca sunt si alte tari care la fel au cate putin din toate insa eu sunt pasionata de acest continent simt eu ca ceva ma cheama acolo. Nu am sa va atasez fotografie aici pentru ca nu pot pune doar una voi lasa doua site-uri iar acolo aveti o multitudine de poze si sunt sigura ca va veti indragosti de Australia la fel ca mine.
https://www.facebook.com/SeeAustralia/
http://www.australia.com/en
12.   Flori/Florarie.  O alta dorinta pentru viitor ar fi sa imi deschid o mica florarie sa fie mica mea afacere. Iubesc florile sunt minunate si le asociez foarte mult cu soare si vara poate ca sunt nebuna insa florile ma duc cu gandul la vara. Ideea de a vinde flori s-a creat logic din pasiunea mea pentru flori :)).
1ab17c7b95ee16065d6772c084d71b35
Floraria mea mi-as dori sa fie putin asemanatoare cu cea din poza. Voi fi o floare printre flori si daca ma gandesc si la faptul ca ma cheama si Florentina este perfect :)))) .
13.   Permis/Masina. Trebuie sa imi iau si eu carnetul de condus ‘titiul’ :)))) Eu sunt o persoana sincera si va marturisesc faptul ca nu ma pasioneaza toata nebunia  de a fi soferita este mai mult o necesitate plus ca toata lumea ma bate la cap sa ma inscriu la scoala de soferi si stiu ca ma va ajuta intr-un fel dar chiar nu ma pasioneaza si datorita acestui fapt se creeaza numarul 14 cu dorinta mea de a avea sofer :))))
images
Dragii mei, cam acestea sunt dorintele si visele mele pentru anul 2017 si pentru viitor, sper sa va placa acest articol si astept sa imi spuneti  ce planuri si vise aveti pentru acest an.
Va doresc o seara linistita!
Un gând despre &8222;#dorinte #planuri #2017&8221;

Lasă un răspuns

