Beauty is how you feel inside!

Hei, am revenit pe blog dupa 3 zile de pauza in care am stat in casa la caldurica si m-am ascuns de vremea mohorata. M-am uitat la 5 filme si mi-am tuns parul. Am ascultat muzica, am baut vin fiert, am dormit si mi-am facut cateva poze. Da stiu nimic interesant.
Inainte de a incepe a dezbate subiectul de astazi as dori totusi sa va scriu numele filmelor pe care le-am vazut in aceste 3 zile.
1.Snowden
2.Sherlock
3.Prisoners
4.The prestige
5.The Illusionist
Filmul care mi-a placut cel mai mult a fost The Illusionist iar cel care nu mi-a placut absolut deloc a fost Sherlock. Poate veti dori sa le vizionati, astept sa imi spuneti ce parere aveti, daca v-au placut si chiar imi doresc sa veniti cu recomandari, am zile in care ador sa lenevesc in pat si sa ma uit la filme.
Anul acesta a inceput cu schimbari si va spuneam mai sus ca mi-am tuns parul, ei bine nu mi-am dorit asta doar ca am fost nevoita. Parul meu ondulat si frumos incepuse sa se despice foarte tare era uscat si ars la varfuri. A fost o decizie foarte dificila pentru ca mie imi place foarte mult parul lung si consider ca ma si avantajeaza dar stiu ca va creste trebuie  doar sa am multa rabdare.
Asa arat acum….

00

16130158_1309092532510390_403438829_o.jpg

„acesta poza este editata”

 

Trec printr-o perioada destul de proasta nu sunt absolut deloc multumita de mine iar vremea ajuta si mai mult la stare mea de depresie. Iarna nu imi place sa fac nimic, as hiberna ca un ursulet iar la sosirea primaverii as iesi din barlog si m-as bucura de natura. Ma simt urata, exact asta simt, iar urat in viziunea mea inseamna nefericire.

Frumusetea inseamna fericire si ma simt frumoasa daca sunt fericita chiar daca fizic nu sunt. Frumusetea chiar vine din suflet.

Fericirea este frumusetea sufletului!

Hei, ( am inceput articolul cu „hei” termin tot cu „hei”) sper sa imi revin cat mai repede ca sa va pot incanta cu povestile mele dar pana atunci cititi acest articol chiar este dragut iar daca pun la socoteala faptul ca am stat mai bine de 4 ore sa-l scriu inseamna ca efortul a fost mare :)).

Va multumesc din suflet pentru ca cititi ceea ce scriu si ca imi cereti sa continui cu asta, ma bucur tare mult ca va place.

Va pupacesc si revin curad! 

2 gânduri despre &8222;Beauty is how you feel inside!&8221;

Lasă un răspuns

