Sunt aici, n-am uitat de voi!

Hei, stiu ca n-am mai scris de ceva timp dar pur si simplu nu-mi gasesc cuvintele. Am atatea sa va povestesc dar nu pot lega ideile in asa fel incat sa fac fraze coerente. In fiecare seara cand ma pun in pat sa dorm am ganduri care nu-mi dau pace si pe care as vrea sa le impartasesc cu voi insa dimineata cand ma trezesc toate acestea parca dispar, plec la serviciu iar acolo imi ingheata toate ideile pe care le am.

Am o perioada foarte proasta de care nu pot scapa deocamdata, simt ca nu ma mai regasesc in ceea ce fac si ce sunt,( nu are legatura cu blogul) mereu trebuie sa ma nemultumeasca ceva in ultima vreme, mereu nervoasa, stresata, suparata, chiar vreau sa imi revin cat mai repede si chiar incerc sa schimb asta sa nu credeti ca astept vreo minune. Da stiu sunt femeia ‘drama’, dar credeti-ma chiar nu ati dori sa aveti personalitatea mea este foarte dificila si greu de inteles, de multe ori nici eu nu stiu ce am si de ce sunt trista dar sunt sigura ca voi trece peste aceasta perioada ( cred ca am mai spus asta si luna trecuta cand am scris ultimul articol…).

16473927_1321837561235887_4941185428796834753_n.jpg

Sper sa intelegeti ceea ce spun, probabil fiecare dintre voi ati avut una sau mai multe perioade triste si stari de depresie. O sa ma fac eu bine si abia astept sa va descriu exact tot ceea ce simt acum, cu mentiunea ca toate aceste stari vor fi la trecut.

Multumesc tuturor celor care vor citi si intelege acest articol.

Promit ca imi revin!

3 gânduri despre &8222;Sunt aici, n-am uitat de voi!&8221;

Lasă un răspuns

