#Romania #Brasov #MoeciudeJos #munte #soare #vacanta #iubire #iarna #natura

 

„Dragi tovarasi si pretini”, astazi vreau sa va vorbesc putin despre mini concediul pe care l-am avut. Daca ma urmariti si ati citit articolul meu „#dorinte #planuri #2017 „, am spus acolo ca anul acesta imi doresc sa ma duc in concediu la munte, pai asta am si facut. Cand ma gandeam la acest articol si la faptul ca vreau sa va povestesc despre cum a fost in vacanta nu stiam daca isi mai au rost cuvintele si ma gandeam sa va atasez doar poze, insa m-am gandit mai bine si mi-am dat seama ca nu este ok si ca trebuie sa astern si cateva fraze  despre cum a decurs totul.
Pentru mine totul a fost „WOW”, si asta datorita faptului ca nu mai fusesem de ceva timp la munte pentru ca sunt innebunita dupa mare ( probabil ca si asta stiti). Mi-a placut foarte mult faptul ca a fost o vreme foarte placuta era chiar mai cald decat in Bucuresti, am avut soare, zapada, drumul chiar nu a fost lung, am schiat, ( sau am incercat, mai bine spus :)) ), m-am plimbat cu telecabina pana la Cabana Postavarul, 1604 Mt.,am facut poze, dormit, mancat, baut s.a :)).
Primul lucru pe care l-am facut atunci cand am ajuns in Poiana Brasov a fost sa invat sa schiez sau sa incerc sa invat sa schiez, rectific :)), norocul a fost chiar iubitul meu care mi-a fost si „instructor’ timp de 2-3 ore si care mi-a aratat cum sa imi inchid claparii care apropo sunt ca niste bolovani, sunt foarte grei iar cand te ridici te obliga sa stai cu genunchii indoiti, cum sa imi fixez  claparii pe schiuri, sa tin betele de schi corect, m-a invatat pozitia corecta pe schiuri, mersul cu schiurile in picioare pe partie, cum sa imi car  corect schiurile, cum sa ma ridic de pe schiuri dupa ce cad, patinajul cu schiurile si cum sa franez (mda… am folosit cuvantul ‘schi’ de nenumarate ori, imi cer iertare). Dragul meu,  iti multumesc foarte mult pentru toata rabdarea pe care mi-ai acordat-o si pentru timpul pierdut in favoarea mea.
Ma bucur foarte mult ca am incercat acest sport de iarna, sincer va spun da este greu, cel putin mie mi s-a parut foarte greu dar mi-a si placut tare mult si chiar imi doresc sa mai incerc sa schiez si cu alte ocazii. Va sfatuiesc sa incercati acest sport, eu sincer nu credeam ca o sa-mi placa vreodata dar se pare ca m-am inselat. Parerea mea este ca cel mai important pas pentru a invatat acest sport este sa aveti foarte mare incredere in instructor si in voi si sa ascultati cu atentie indicatiile pe care vi le ofera instructorul, nu va panicati chiar nu aveti ce pati poate doar o cazatura insa nu-i panica.
img_20170213_112443_036
V-am sfatuit sa nu va panicati dar sa va impartasesc un secret, eu eram superrrrr panicata, Doamne si imi tremurau picioarele ca dracu’, cred ca am slabit doua kg in cele 2 ore de schiat :)).

img_20170212_145952_353

Cabana Postavarul, 1604 Mt.

img_20170212_175013_198

Ok, am terminat cu partia acum sa va povestesc putin si despre pensiunea la care am fost cazati. Am poposit la Pensiunea Casa Ciobaneasca din Moeciu de Jos din Brasov, un loc minunat, un colt de rai din Romania, Romania noastra frumoasa. In acest moment mi se deruleaza in minte peisajul mirific de acolo si nu-mi gasesc cuvintele potrivite pentru a descrie acel loc minunat. Este un peisaj de poveste, te incarca cu energie pozitiva, gazda este foarte draguta si primitoare camerele sunt spatioase si calduroase, aveti la dispozitie o curte mare, bucatarie, gratar, un leagan, terasa, sanie si mult aer curat.
Am sa va atasez poze, sunt sigura ca veti intelege mult mai bine din poze ceea ce nu am putut eu exprima in cuvinte.

tvtrpoza-blog-1654378iuhnuity89789700000876765667mjkhnmkmokm9897809iy-vjj889img_3888mj000img_3889img_3890njhbniunuinb0000yu5frxcoij9ojk0908ikjimg_20170213_144818_27416754307_1334854386600871_1425540795_nknmiojm

00988

          V-am mintit eu? Cuvintele uneori chiar nu sunt suficiente pentru a spune ceea ce simtim. Sper sa va placa acest articol si nu mai stati pe ganduri repede fuguta la munte.
                       Va doresc o seara cat mai frumoasa si weekend placut!
2 gânduri despre &8222;#Romania #Brasov #MoeciudeJos #munte #soare #vacanta #iubire #iarna #natura&8221;

Lasă un răspuns

